12 Mayıs 2013 Pazar

Bir Kutuyu Çok Sevdim



 
       İlk olarak belirtmeliyim ki bu yazı her insanın kutuları çok sevdiği düşüncesinden yola çıkılarak yazılmaktadır. Yani evinde bolca kutu biriktiren, teneke vita kutusu görünce bile içinden 'çok güzel' cümlesi geçen insan normaldir, çünkü ilk cümlede dediğim gibi herkes kutuları sever. Ben de 'her insan' gibi kutuları fazlaca seviyorum, ama son günlerde bir kutuyu çok daha fazla sevmeye başladım, 'madem benim olamıyor ben de resimlerini biriktiririm' diyerek internetten bulduğum resimlerini ona özel açtığım dosyada biriktirmeye başladım. Sonra bu hareketin o kutuya sahip olma yolunda bana hiçbir şey kazandırmayacağını farkedip 'kalk da paylaş dileğini, resmini mi çizersin yazısını mı yazarsın, birşey yap, belki meşhur 'secret' severler haklıdır, şöyle haykır bir evrene isteğini...' diyerek harekete geçtim.



     Tamam evrene haykırmam ama buradan hafifçe fısıldasam da olur belki...Yalnız o çok sevdiğim kutuyu istemeden önce yıllarca bana emeği geçmiş, benimle hayatı paylaşmış sevgili kutularımın bir kısmını paylaşmak isterim, ki alınma gücenme olmasın...


    
     Benim en değerli kutum; rahmetli anneannemin sandığından bana kalan bir hatıra... 



     Üzerinde kayık resimleri olan yeşil kutu da ikinci en eski kutum... 
 


     
     Kutular sırdaştır; mektuplarınızı, resimlerinizi hiç çekinmeden onlara emanet edebilirsiniz, anılarınızı biriktirirken gözünüz arkada kalmaz...


 
     Sipariş verdiğiniz takıların süslü kutular içinde gelmesi 'işte mutluluk budur' dedirten anlardan biridir. 
 





     Kutular çok fonksiyonludur; hem depolama hem dekorasyon işlevi gören kaç eşya var di mi ama... 
 







      Değişime karşı değildir kutular; görünüşünü beğenmezseniz hemen değişip istediğiniz gibi olurlar, bu da başka yazının konusu olsun...



     

     Fotoğraf kalitesinden anlaşıldığı üzere ne yazık ki bana ait olmayan bu kutu ünlü mücevher markası Tiffany&Co.'nun alameti farikası olan mavi kutudur (Tiffany's Blue Box da denilmektedir kendisine) ve evet o çok istediğim kutu budur. Bence gayet makul bir istek, Tiffany nin o birbirinden güzel, tasarım harikası mücevherlerinden istemiyorum ya, küçük şeylerden mutlu olan biriyim ben, kutusu yeter bana...Ama sevgili mavi kutum bana gelirken bir tek taş da ona eşlik ederse  hayır demem doğrusu...^_^








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder