24 Eylül 2013 Salı

Matruşka Kardeşliği

 
 
 
 


     Geçtiğimiz ay bir matruşka dosyası hazırlamış ve yazımı kendi matruşkalarımı yapma ümidiyle bitirmiştim. Neden matruşka derseniz o burada yazıyor. Çok şükür bu ay bitmeden kendi matruşkalarımı suni deriden çalıştım. Üstelik bunlar hem bebek hem bozuk para cüzdanı. Matruşkalarımı bitirince kendi orijinal Belaruslu matruşkamla tanıştırdım hemen. Akrabalarını görmüş kadar seven Belaruslu matruşkamın gözleri  mutlulukdan faltaşı gibi açıldı, ' e hadi bugünün anısına bir poz verin' deyince pek bir sevindiler...Yalnız benim matruşkalar bana benzemiş gözleri açık poz veremiyorlar ^_^






      Matruşkalar annemin minik pirpirim ( bildiğiniz semizotu) bahçesinde pek keyifliler :)  




2 yorum:

  1. çok çok teşekkürler, bu sayfama yazılan ilk yorum :) ben de sayfanıza baktım ellerinize sağlık herşey çok profesyonel, umarım ben de sizin gibi doldurabilirim blogumu

    YanıtlaSil