22 Ağustos 2013 Perşembe

Gurbet Kuşları

 
    
 
     Kösele deriden çalıştığım bu duvar süsüne her bakışımda aklıma bu isim geliyor; 'Gurbet Kuşları'...


 
 
     Yeni Türkü' nün en sevdiğim şarkılarından biri; 'Neresi sıla bize, neresi gurbet...Yollar bize memleket' der ve benim hayatıma çok uyar...Temmuz ayında bu kuşları çalışırken tam da bir evimden diğer evime gitmek üzereydim ve aileden miras 'gurbet nere sıla nere' düşüncesiyle doluydum. Biraz da bu yüzden bu sevimli kuşlara - ben yaptım tabi ki sevimliler - her bakışımda hüzünleniyorum. Aşağıda sevimli ve hüzünlü kuşlarımın yakından görüntüleri var...Ben duvar süsü dedim ama boyutlu oldularından tavana da asılabilirler bir de içleri elyaf dolu olduğundan böyle,  biraz tombişler...
Herkesin yerini yurdunu bilmesi, kalplerdeki hasretlerin kuşların kanatlarında uzaklara gitmesi umuduyla bitsin bu yazı...
 
 



 

 
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder